Opustite se. I odmorite levo stopalo.
Vožnja kamiona sa I-Shift menjačem pravo je zadovoljstvo. Pošto nemate pedalu kvačila, bezbedno se naslonite i koncentrišite na druge dve. I-Shift koristi ugrađenu inteligenciju za brzo i automatsko biranje odgovarajućeg stepena prenosa u svakom trenutku. Softver menja stepene prenosa bolje čak i od najboljih vozača. Ipak, možete da se uključite ako želite. Dugmad na ručici menjača omogućavaju vam da se uključite i ručno menjate stepene prenosa.
Vožnja kamiona sa I-Shift menjačem pravo je zadovoljstvo. Pošto nemate pedalu kvačila, bezbedno se naslonite i koncentrišite na druge dve. I-Shift koristi ugrađenu inteligenciju za brzo i automatsko biranje odgovarajućeg stepena prenosa u svakom trenutku. Softver menja stepene prenosa bolje čak i od najboljih vozača. Ipak, možete da se uključite ako želite. Dugmad na ručici menjača omogućavaju vam da se uključite i ručno menjate stepene prenosa.
Pustite da vam I-Shift uštedi gorivo. Odmah ćete zaraditi.
I-Shift je konstruisan da štedi gorivo. Pre svega, unutrašnji energetski gubici su mali – manji nego kod ručnih menjača. Stvarna razlika je u elektronici. Kada vozite u ekonomičnom režimu, svaki stepen prenosa se menja u tačno određenom trenutku kako bi motor radio u najefikasnijem opsegu broja obrtaja.
Osim toga, postoji i I-Roll. To je jedinstvena funkcija koja se koristi pri vožnji nizbrdo; ona automatski isključuje motor da bi kamion koristio svoju količinu kretanja, a ne gorivo. Kakav je rezultat? Manja potrošnja goriva do 2%.
I-Shift je konstruisan da štedi gorivo. Pre svega, unutrašnji energetski gubici su mali – manji nego kod ručnih menjača. Stvarna razlika je u elektronici. Kada vozite u ekonomičnom režimu, svaki stepen prenosa se menja u tačno određenom trenutku kako bi motor radio u najefikasnijem opsegu broja obrtaja.
Osim toga, postoji i I-Roll. To je jedinstvena funkcija koja se koristi pri vožnji nizbrdo; ona automatski isključuje motor da bi kamion koristio svoju količinu kretanja, a ne gorivo. Kakav je rezultat? Manja potrošnja goriva do 2%.
Pamtite put kojim ste išli? Kao i I-See.
I-See doslovce razvija inteligenciju I-Shift menjača. Ova revolucionarna softverska funkcija koristi prednosti integrisanog GPS-a za memorisanje pređenih puteva. Na taj način, I-Shift ne samo da bira najbolji stepen prenosa u određenom trenutku, već se i priprema za predstojeću deonicu. To je kao da imate iskusnog kopilota koji zna svaki deo puta. I-See štedi dodatnih 5% goriva (kada je I-Cruise uključen sve vreme).
I-See doslovce razvija inteligenciju I-Shift menjača. Ova revolucionarna softverska funkcija koristi prednosti integrisanog GPS-a za memorisanje pređenih puteva. Na taj način, I-Shift ne samo da bira najbolji stepen prenosa u određenom trenutku, već se i priprema za predstojeću deonicu. To je kao da imate iskusnog kopilota koji zna svaki deo puta. I-See štedi dodatnih 5% goriva (kada je I-Cruise uključen sve vreme).
Način rada.
Može da zvuči čudno. Iza I-Shift menjača, prepoznatljivog modernog menjača, krije se tradicionalni nesinhronizovani ručni menjač. (To je objašnjenje za njegovu kompaktnu konstrukciju i male unutrašnje gubitke.) Naravno, I-Shift je mnogo više od toga. Tajna je u inteligentnoj elektronskoj kontrolnoj jedinici. Ona kontroliše pneumatski sistem koji upravlja kvačilom i promenom stepena prenosa. Uvek vrlo precizno menja stepen prenosa jer stalno dobija informacije o brzini vozila, ubrzanju, težini, nagibu puta, potrebnom obrtnom momentu itd. Takođe komunicira sa motorom, koji na osnovu toga podešava broj obrtaja i snagu motorne kočnice kako bi promena stepena prenosa bila brza i neprimetna.
Može da zvuči čudno. Iza I-Shift menjača, prepoznatljivog modernog menjača, krije se tradicionalni nesinhronizovani ručni menjač. (To je objašnjenje za njegovu kompaktnu konstrukciju i male unutrašnje gubitke.) Naravno, I-Shift je mnogo više od toga. Tajna je u inteligentnoj elektronskoj kontrolnoj jedinici. Ona kontroliše pneumatski sistem koji upravlja kvačilom i promenom stepena prenosa. Uvek vrlo precizno menja stepen prenosa jer stalno dobija informacije o brzini vozila, ubrzanju, težini, nagibu puta, potrebnom obrtnom momentu itd. Takođe komunicira sa motorom, koji na osnovu toga podešava broj obrtaja i snagu motorne kočnice kako bi promena stepena prenosa bila brza i neprimetna.
Kakav biste I-Shift voleli?
Softver omogućava prilagođavanje I-Shift menjača vašim uslovima vožnje.
Softver omogućava prilagođavanje I-Shift menjača vašim uslovima vožnje.
Distribution & Construction
Prilagođava menjač distributivnim i građevinskim operacijama. Obuhvata funkcije koje vozaču olakšavaju pokretanje kamiona i njegovo manevrisanje u uskim četvrtima.
Prilagođava menjač distributivnim i građevinskim operacijama. Obuhvata funkcije koje vozaču olakšavaju pokretanje kamiona i njegovo manevrisanje u uskim četvrtima.
Long Haul & Fuel Economy
Sadrži inteligentne funkcije koje umanjuju potrošnju goriva. Ovaj programski paket je posebno pogodan za dugolinijske transporte.
Sadrži inteligentne funkcije koje umanjuju potrošnju goriva. Ovaj programski paket je posebno pogodan za dugolinijske transporte.
Long Haul & Fuel Economy with I-See
Paket „Long Haul & Fuel Economy“ sa dodatkom funkcija I-See i I-Cruise, u cilju još veće uštede goriva.
Paket „Long Haul & Fuel Economy“ sa dodatkom funkcija I-See i I-Cruise, u cilju još veće uštede goriva.
Heavy Duty Transport
Optimizira I-Shift za vučne vozove velike težine (>85 tona).
Optimizira I-Shift za vučne vozove velike težine (>85 tona).
Izvor: volvotrucks
No comments:
Post a Comment