Nakon što je početkom tjedna objavljen tzv. teaser francuski je proizvođač objavio i prve službene fotografije modela Captur. Radi se o novom kompaktnom, odnosno "urbanom" crossoveru koji će premijerni nastup imati ovog proljeća na ženevskom auto salonu.
Kako se i očekivalo ovaj je automobil temeljen na novoj, četvrtoj generaciji Clia. Drugim riječima, Captur je od Clia preuzeo podvozje i veliku većinu tehničkih komponenti. Ukupna mu duljina iznosi 4120 mm, što ga čini svega 15 mm kraćim od "rođaka" nissanovog Jukea, koji se također temelji na renault-nissanovoj B platformi s pogonom na prednje kotače.
I motorizacija će biti prenijeta iz Clia te će tako uključivati 3-cilindrični turbo 0.9 TCe i 1,5-litreni dCi jednake snage od 66 kW (90 KS).
Iako nije toliko vizualno dojmljiv kao najavni futuristički koncept, produkcijski Captur je vrlo atraktivan automobil, a ukupan dizajnerski izričaj je preuzet s već spomenutog novog Clia. Kako je riječ o crossoveru, Captur je nešto robusniji od svog uzora prvenstveno zahvaljujući povišenoj podnici, većim kotačima te još ponekom SUV/crossover elementu.
U Renaultu napominju kako će Captur ponuditi praktičnu, gotovo MPV-ovski modularnu unutrašnjost s relativno velikom ponudom prostora, zapreminom prtljažnika te raznim mjestima za ostavu. Utjecaji Clia su i ovdje više no prepoznatljivi.
Captur će se proizvoditi u renaultovim pogonima u Valladolidu, a prodaja će mu započeti nedugo nakon ženevske premijere.
Kako se i očekivalo ovaj je automobil temeljen na novoj, četvrtoj generaciji Clia. Drugim riječima, Captur je od Clia preuzeo podvozje i veliku većinu tehničkih komponenti. Ukupna mu duljina iznosi 4120 mm, što ga čini svega 15 mm kraćim od "rođaka" nissanovog Jukea, koji se također temelji na renault-nissanovoj B platformi s pogonom na prednje kotače.
I motorizacija će biti prenijeta iz Clia te će tako uključivati 3-cilindrični turbo 0.9 TCe i 1,5-litreni dCi jednake snage od 66 kW (90 KS).
Iako nije toliko vizualno dojmljiv kao najavni futuristički koncept, produkcijski Captur je vrlo atraktivan automobil, a ukupan dizajnerski izričaj je preuzet s već spomenutog novog Clia. Kako je riječ o crossoveru, Captur je nešto robusniji od svog uzora prvenstveno zahvaljujući povišenoj podnici, većim kotačima te još ponekom SUV/crossover elementu.
U Renaultu napominju kako će Captur ponuditi praktičnu, gotovo MPV-ovski modularnu unutrašnjost s relativno velikom ponudom prostora, zapreminom prtljažnika te raznim mjestima za ostavu. Utjecaji Clia su i ovdje više no prepoznatljivi.
Captur će se proizvoditi u renaultovim pogonima u Valladolidu, a prodaja će mu započeti nedugo nakon ženevske premijere.
Izvor: autonet
No comments:
Post a Comment