Tuesday, January 8, 2013

Mercedes-Benz ANTOS - prvi kamion za tešku distribuciju na kratke udaljenosti

Iako će novi Antos svjetsku premijeru imat u rujnu na IAA Commercial Vehicles showu u Hannoveru, početkom ovog mjeseca Daimler je predstavio novi Mercedes-Benz Antos, prvi serijski kamion posebno dizajniran za tešku transportnu distribuciju na kratke udaljenosti. - donosi portal Teretna-vozila.com - profesionalni vozači, kamion, kamioni, kamionski prijevoz i sve o njima!

Iako vanjštinom nepogrešivo oslikava povezanost s novim Actrosom, Antos se može pohvaliti nizom posebnosti. U skladu sa svojim urbanim područjem primjene, ima vrlo prijateljski izgled, dok njegov relativno plosnat dizajn za distribuciju na kratke udaljenosti u isto vrijeme stvara iznimno robusnu i čvrstu vanjštinu.

Kabina novog Mercedes-Benzova Antosa nudi se samo u jednoj širini, 2,3 metra, i dostupna je u paketu ClassicSpace dizajna, kratke (S) i srednje (M) dužine. Varijanta srednje dužine također je dostupna, primjerice za kamione s rashladnim jedinicama. Vrhunska kabina pruža vozaču ergonomsko radno mjesto: instrumenti su jasno uređeni i jednostavni za upotrebu. Osim toga, moderni višenamjenski upravljač i raznolike opcije namještanja sjedala pridonose lakšem svakodnevnom radu vozača.

Prvi su put svi sigurnosni sustavi pomoći koji su poznati vozačima Actrosa sada dostupni i onima u sektoru distribucije na kratke udaljenosti. Dio su standardne opreme elektronički kočni sustav (EBS), disk-kočnice na svim kotačima, visokoučinkovita kočnica motora, sustav protiv blokiranja kotača (ABS), kontrola proklizavanja (ASR) te sustav za nadzor stabilnosti.

Antos stupa na scenu s iznimno velikim rasponom Euro VI dizelskih motora koji uključuje tri redna šestocilindraša obujma 7,7, 10,7 i 12,8 litara. Izlazna snaga kreće se u rasponu od 175 kW (238 KS) za manje zahtjevne primjene pa sve do 375 kW (510 KS) za vrlo zahtjevne uvjete i terene. Svi motori zadovoljavaju normu ispušnih plinova Euro VI, a također imaju common rail ubrizgavanje i recirkulaciju ispušnih plinova. Tretman ispušnih plinova provodi se pomoću SCR tehnologije s AdBlue ubrizgavanjem, kao i oksidacijskim katalizatorom i filtrom za čestice. Kad je riječ o prijenosu snage, Antos nudi potpuno automatizirane brzo promjenjive mjenjače Mercedes PowerShift 3 s osam i dvanaest stupnjeva prijenosa.

Mercedes-Benz u Antosu prvi put u sektoru teške dostave na kratke udaljenosti predstavlja specijalizirane modele za specifična područja primjene, baš kao što je to bilo i s Actrosom u sektoru transporta na velike udaljenosti. Pod nazivom Loader okupljene su varijante optimirane nosivosti koje ostvaruju rekordne vrijednosti u odnosu mase i nosivosti. Volumer, s druge strane, osigurava maksimalan kapacitet zahvaljujući visini prtljažnog prostora od čak tri metra. Antos Loader prvi je kamion s poluprikolicom za 40-tonske kombinacije mase manje od 6 tona – i to premda motor zadovoljava norme Euro VI. Čak i s većim šestocilindričnim rednim motorom OM 470, koji zadovoljava norme Euro VI i razvija do 315 kW (428 KS), Antos teži oko 6400 kg. Zahvaljujući tako maloj masi zauzima izvrsnu poziciju te je jedan od vodećih kamiona čak i u konkurenciji onih s motorima Euro V. Preduvjet je za to dosljedan dizajn orijentiran na smanjenje mase.

Prednosti Antosa Volumera uključuju prag prtljažnog prostora 80 mm niži od dosadašnjega te visinu prtljažnog prostora od čak tri metra, što često može značiti mjesto za dodatnu paletu s robom. Uz širok raspon kabina, kupci mogu birati i između različitih veličina spremnika za gorivo – ovisno o tome je li prioritet nosivost ili doseg.

Kao prvo specijalizirano vozilo za tešku distribuciju na kratke udaljenosti, novi Mercedes-Benzov Antos klasa je za sebe: modelske serije pokrivaju širok raspon primjena u sektoru regionalne distribucije. Tvrtke će ostvarivati velike koristi zahvaljujući Antosovoj ekonomičnosti i učinkovitosti, proizvođači robe zahvaljujući njegovoj prilagodljivosti, a vozači zahvaljujući sigurnosti i jednostavnosti upravljanja novim Antosom.

No comments:

Post a Comment