Slučajno ili ne, na Internetu su se pojavile prve slike nove generacije lexusove linije IS, tek dan nakon što je japanska marka predstavila službeni teaser. Prikazani automobil je sportska inačica F Sport koja će međunarodnu premijeru imati na salonu u Detroitu.
Dakako, s obzirom da su slike zapravo "procurile" u medije putem kineskog portala PC Auto, o novoj generaciji Lexusa IS nema još nikakvih službenih informacija. No, vidljivo jest da je toyotin luksuzni ogranak itekako poradio na dizajnu, koji se temelji na konceptu LF-CC prikazanom prošle godine u Parizu. Uostalom, to je i neophodno ukoliko doista namjeravaju uhvatiti svoj dio kolača na tržištu na kojem dominiraju BMW-ova serija 3 i Mercedes-Benz C klase.
Prednjim dijelom novog Lexusa IS F Sport dominira malo i prevelika maska hladnjaka s agresivnim bočnim uvodnicima zraka te svjetlima s dvostrukim lećama i linijom LED elemenata (dnevna svjetla).
Dinamičan profil nove limuzine opisuje naglašeno zakrivljena linija bočnih pragova, a otraga su postavljena neobično oblikovana svjetla gotovo "organskog" oblika. Ispušne cijevi su, dakako, dvije, a automobil je postavljen na lijevane naplatke s pet dvostrukih krakova.
Interijer je također znatno drukčiji od onoga na što smo navikli i, potrebno je naglasiti, odiše luksuzom i kvalitetnijim dojmom nego li je to uobičajeno čak i kod skupljih japanskih automobila. Središnja konzola, naglašeno visoka, akcentira sportski duh IS-a u izvedbi F Sport, a na ploči s instrumentima zamjetan je izostanak klasičnog brzinomjera.
Iako ćemo službenim informacijama raspolagati po otvaranju detroitskog salona, pojedini izvori navode kako će se u novu generaciju Lexusa IS najvjerojatnije ugrađivati dva V6 motora, 2,5-litreni s (više od) 200 KS te 3,5-litreni s nekih 300 KS. Također, izvjesno je da će IS biti ponuđen i kao hibrid s 4-cilindričnim 2,5-litrenim benzinskim motorom te ukupnom snagom od oko 240 KS.
U konačnici možemo zaključiti da je izgled tu, spreman za borbu sa spomenutom njemačkom konkurencijom. Hoće li i mehanika biti na razini zadatka (što, istini za volju, u prethodnoj generaciji nije bio slučaj) ostaje nam da vidimo, nekom prilikom. Ipak, s obzirom da je Lexus u nas u potpunosti odustao od omogućavanja testova internetskim medijima, izgleda da će i naši dojmovi ostati samo na teoriji...
P.S. u međuvremenu je Lexus na svojoj Facebook stranici objavio nekoliko slika nove generacije modela IS, koje također donosimo u galeriji.
Dakako, s obzirom da su slike zapravo "procurile" u medije putem kineskog portala PC Auto, o novoj generaciji Lexusa IS nema još nikakvih službenih informacija. No, vidljivo jest da je toyotin luksuzni ogranak itekako poradio na dizajnu, koji se temelji na konceptu LF-CC prikazanom prošle godine u Parizu. Uostalom, to je i neophodno ukoliko doista namjeravaju uhvatiti svoj dio kolača na tržištu na kojem dominiraju BMW-ova serija 3 i Mercedes-Benz C klase.
Prednjim dijelom novog Lexusa IS F Sport dominira malo i prevelika maska hladnjaka s agresivnim bočnim uvodnicima zraka te svjetlima s dvostrukim lećama i linijom LED elemenata (dnevna svjetla).
Dinamičan profil nove limuzine opisuje naglašeno zakrivljena linija bočnih pragova, a otraga su postavljena neobično oblikovana svjetla gotovo "organskog" oblika. Ispušne cijevi su, dakako, dvije, a automobil je postavljen na lijevane naplatke s pet dvostrukih krakova.
Interijer je također znatno drukčiji od onoga na što smo navikli i, potrebno je naglasiti, odiše luksuzom i kvalitetnijim dojmom nego li je to uobičajeno čak i kod skupljih japanskih automobila. Središnja konzola, naglašeno visoka, akcentira sportski duh IS-a u izvedbi F Sport, a na ploči s instrumentima zamjetan je izostanak klasičnog brzinomjera.
Iako ćemo službenim informacijama raspolagati po otvaranju detroitskog salona, pojedini izvori navode kako će se u novu generaciju Lexusa IS najvjerojatnije ugrađivati dva V6 motora, 2,5-litreni s (više od) 200 KS te 3,5-litreni s nekih 300 KS. Također, izvjesno je da će IS biti ponuđen i kao hibrid s 4-cilindričnim 2,5-litrenim benzinskim motorom te ukupnom snagom od oko 240 KS.
U konačnici možemo zaključiti da je izgled tu, spreman za borbu sa spomenutom njemačkom konkurencijom. Hoće li i mehanika biti na razini zadatka (što, istini za volju, u prethodnoj generaciji nije bio slučaj) ostaje nam da vidimo, nekom prilikom. Ipak, s obzirom da je Lexus u nas u potpunosti odustao od omogućavanja testova internetskim medijima, izgleda da će i naši dojmovi ostati samo na teoriji...
P.S. u međuvremenu je Lexus na svojoj Facebook stranici objavio nekoliko slika nove generacije modela IS, koje također donosimo u galeriji.
Izvor: autonet
No comments:
Post a Comment